Isnin, 4 Februari 2013

PREVIEW

Saja nak tayang gambar2 buahan dan sayuran yang diambil kat cameron tu...cam best jer kan... kt tanah rendah mana nk dapat sayuran yang mcm tu kan...klu ada pun akak tak tau ada kt mana...huhuh...sndiri selalu tanam sayur guna duit jerk...hehehehhe...







Tapi gambar yang last nie....model dan akak berada di sekitar kawasan tempat tinggal...dan yang menanam nie pak sedara dan mak sedara akak...memang subur dan cantik bunga nie....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan